Oldalak

2009. április 28., kedd

Esszencia

...vagyis valaminek a lényege, kivonata. (Ha sokáig mondogatom ezt a szót, akár egy női név is lehetne...)

Korábban írtam már az Amator Artium pályázatról, melynek van egy végső, záró kiállítása, ahol a lényeg, vagyis az országos szinten továbbjutott alkotások szerepelnek. Ez az Esszencia Tárlat.
Idén május 8-án 15,00 órakor lesz a megnyitója a Magyar Mezőgazdasági Múzeumban.

Szerintem nagyon jó és fontos dolog ez a pályázat, nem csak azért, mert én is amatőr rajzolgató vagyok, hanem mert rengeteg tehetséges amatőr képzőművész van kis hazánkban, akik számára ez remek lehetőség a megmérettetésre és a közönség elé való kilépésre.
Nagyon sok művész képviselteti magát a tárlaton, köztük pl. Szám János is, akit személyesen ismerek a szakkörünkből. Ő alapvetően szobrászkodik (most is két szoborral szerepel), de az akvarellel és pasztellel is nagyon jól bánik.
Aztán lesznek ott virtuális ismerősök is a Kép a falon portálról, mint Debrei-Nagy Zoltán és Horváth Péter, aki varázslatos városi képeket fest, az esős utcák és esernyők szelidítője.

De van itt egy teljes lista az alkotókról, melyet a MMI-től Dóri Éva képzőművészeti referens küldött át készségesen a megkeresésemre.

Szívből ajánlom mindenkinek a tárlatot!

(Én inkább nem írom, hogy ott leszek a megnyitón...)

6 megjegyzés:

konok írta...

ha mennél nekem is lenne okom rá, hogy menjek...ound

Kriszta írta...

:)) Ha mennék, úgyis szólnék neked és persze vinnék is magammal valamit.

Mondd már meg, mijaza "ound"??

krisztina maros írta...

mér nem? hú, az esős képek tényleg gyönyörűek!

Kriszta írta...

Hát csak azért, mert mindig mindenre úgy szeretnék elmenni, aztán a végén soha semmire nem megyek el. Péntekre pl. már most kilátásban van egy másik vidám program :)

Ugye hogy szépek? :)

konok írta...

véletlen oda kezdtem el beírni a szóellenőrzést és nem vettem észre:)

Kriszta írta...

Javagyúgy! :)) Konok, ilyet én is csináltam már... :D