Oldalak

2009. június 19., péntek

Retro

Nna, miután így jól kibeszéltem magam (szerintem ennyit még sose írtam ide egyhuzamban), jöjjön egy rajz :)


1960. (2009)

Néhány hete kerestem egy régesrégi fotót a családi gyűjteményben, s közben rengeteg fekete-fehér fényképet láttam a szüleimről - annyira fiatalon, mikor még nem is ismerték egymást, aztán későbbi, közös fotókat, meg egy csomó családit is...
Nem tudom ki hogy van vele, de szerintem ez olyan érdekes dolog, úgy látni őket, amikor én még csak gondolat se voltam, elképzelni, milyenek lehettek akkor, mi járt a fejükben a fotózás idején, kik azok az emberek még a képen, vajon jó barátságban voltak velük, s egyáltalán: milyen lehetett az életük akkoriban...??? Bevallom, idegen emberek régi, megfakult fotográfiái nem hoznak különösebben lázba, de amikor egy hozzám közelálló személyről van szó, az azért más.
Kezembe került egy picinyke kép is, mely egy kirándulás alkalmával készült. Annyira hangulatos, s jellemzően retro, hogy kedvem támadt megrajzolni, némi változtatással persze.
Mint kiderült, a jobb szélső kontyos lány az anyukám, aki fiatal korában kézilabdázott, s itt éppen meccset játszani voltak valahol. Úgy 1960 táján... :)

15 megjegyzés:

Euthymia írta...

ez tényleg jó kép, nagyon tetszik!!

Kriszta írta...

Köszi :)

orsolya vanessza kiss írta...

EZ valami CSODÁLATOS!

Gyönyörű harmóniában van benne minden.

Kriszta írta...

Hűha, így látod? :) Ennek örülök!

Kovács Kriszta írta...

Számomra Szépfalvi Ágnes munkáit idézi a stílus, a kompozíció....mégg a színei is!

Kriszta írta...

Kriszta, megnéztem Szépfalvi Ágnes honlapját. Még nem hallottam eddig róla és érdekes, de tényleg van abban valami, amit mondasz. Köszi, hogy említetted :)

Kovács Kriszta írta...

Nincs mit Kriszta! A nőművészetről, női alkotókról és Szépfalvi Ágiról írtam a szakdogámat 3 éve. Érdekes alkotó, s valahogy azonnal beugrott a hasonlóság.

kata írta...

Nagyon jó hangulata van a képnek, az írás is élvezetes volt! bizony, jók ezek a háttértörténetek! :)

Cserke írta...

Hűű, ez nagyonnagyon jó, irtóra tetszik!

Kriszta írta...

Köszönöm Kata! :)
Cserke, örülök hogy tetszik :)

Cserke írta...

De mennyire.
Nekem olyan amerikás-60-as-évek-film-hangulata van.
És fantasztikusak a színek!

Kriszta írta...

Hú, hát az jó, mert épp a színek okozták a legnagyobb fejtörést :)

Cserke írta...

Halló, kezdek aggódni, hogy világgá mentél!!
Egy kis ébresztő, ha van kedved:
http://eteto.freeblog.hu/archives/2009/08/19/Otodik_mondatok/

orsolya vanessza kiss írta...

Még az is szeretem benne, ahogy kitekint a képből... szeretem az ilyen megoldásokat :)

Kriszta írta...

Igen, én is :) Csak az ember sokszor hajlamos a keretek közé betaszigálni a tárgyat :)