Oldalak

2014. szeptember 30., kedd

Egy kis áttekintés

Mióta utoljára írtam a blogra, történt egy s más, ezért erőt vettem magamon, hogy újra jelentkezzem.

Először is júniusban volt egy nagyszabású Krajcsirovits Henrik-megemlékezés Tatabányán a lánya, Kinga jóvoltából. Ennek egyik része volt két Krajcsirovits-kiállítás a hagyatékból összerendezve (az egyiken eddig ismeretlen művei, a másikon az ismert képei szerepeltek), majd egy másik kiállítás a tanítványok műveiből, valamint egy gyönyörű emlékalbum megjelenése. Ebben az albumban az én megemlékezésem is szerepel a tanár úrról, és egy képem helyet kapott a "Mester és tanítványa" kiállításon a Jászai Mari Színház, Népház folyosóján. A megemlékezés szövege nagyjából ez a szöveg, picinykét lerövidítve. Nagy megtiszteltetés ez nekem!



Aztán júliusban egy nagyon-nagyon fontos és örömteli eseményre került sor: 22-én megszületett Gábor fiam :) Tünemény ez a baba és hálistennek Lilla is tündérien bánik vele, állandóan szeretgeti, puszilgatja.
Most persze egy darabig megint nem fogok rajzolni, de majd eljön annak is az ideje.



És azért szeptemberre is jutott valami. Nemrég a tatabányai József Attila Könyvtár meghirdetett egy pályázatot Helyszínek és helyzetek, avagy így olvastok ti! címmel, melyre fotó- és képzőművészeti ágban lehetett jelentkezni olvasást ábrázoló művekkel. Én a Pillangó-hatás c. képemet adtam be és P. Horváth Zsuzsanna barátnőmmel megosztott I. helyezést értem el :) Jutalmul Mayer Marianna: Dalí c. könyvét kaptam, valamint a képem október 31-ig kint lóg a könyvtár falán.

Pillangó-hatás
Hát kb. ennyi a lényeg :)

4 megjegyzés:

HARI írta...

Gratulálok a díjhoz, Gábor(ka) egy mosolytünemény:)

Kriszta írta...

:) Köszönöm :)

Cserke írta...

Megvan a megoldás, opera-facebook combóval nem működik, firefox-szal igen...

Kriszta írta...

Lényeg, hogy valahogy működik :)