Oldalak

2014. március 15., szombat

Könyvjelzők és antológia

Múltkor említettem, hogy indultam a Moly 4. könyvjelzőtervező pályázatán két munkámmal. Nos, örömmel jelentem, hogy egyikük megnyerte a versenyt, és a másik is szép számú szavazatot zsebelt be:

Ez nyert
Ez nem nyert

(A képek mérete 31x9 cm és akvarellel készültek Hahnemühle Cornwall Panorama papírra, pont mint a TMK-s terv is.)
A győztes könyvjelzőt, mint mindig, ki fogják nyomtatni jó sok példányszámban. Ezúttal nem csak a Könyvfesztiválra visz belőle a Moly gárdája, hanem a hamarosan megjelenő Tetovált mementó c. molyos antológiához is kapnak belőle a vásárlók. Ez az antológia kizárólag moly-tagok írásaiból, molyos szerkesztésben, egy molyos illusztrátor, László Maya által illusztrálva fog megjelenni. Én is rendeltem belőle :)                            


Nincsenek megjegyzések: