Oldalak

2012. május 23., szerda

Könyvjelző terv

pasztell, 11x40 cm

Mostanában ilyen kis komolytalanságokban élem ki magam. Nincsenek nagyobb horderejű megvalósítandó terveim. Ennek leginkább az az oka, hogy az anyaság mint olyan, teljesen kitölti a napjaimat.

Lilla gyönyörűszép, okos és ügyes kislány, aki már végre magától alkot mondatokat, valósággal dől belőle a szó. Sokan aggódnak, hogy a kétévesük még nem akar beszélni. Nekik üzenem, hogy felesleges aggódni! (Én nem paráztam, egyszerűen csak türelmetlenül vártam, hogy beszéljen már végre.) Sok gyerek, mint Lillus is, sokáig meg se szólal, aztán egyszer csak úgy beindul, hogy le se lehet állítani!
Lilla már kezdi az aranyköpéseket is. Valamelyik nap pl. lementünk motorozni, egyszer csak megszólal: Most jó lenni babának. :) Honnan szed ilyeneket??? :)

Na de a fenti képhez visszatérve: valamikor könyvjelző is lesz belőle, valamilyen úton-módon, valamilyen felirattal... Még én sem tudom, hogyan :)*
Minden esetre most kissé ráálltam a könyvjelzőgyártásra. A hobby blogomon láthattok egy festett, papagájos könyvjelzőt is.

*Végül ez lett belőle:

Nincsenek megjegyzések: