Oldalak

2009. szeptember 17., csütörtök

Ajándék

Bögre az ablakban (2009)
Ezt a képet ajándékba rajzoltam egy nagyon kedves és rendkívül önzetlen lánynak a ködösből :)
Euthymia pár hónapja küldött nekem egy csomagocskát Angliából, sok kis apró meglepivel :) Annyira örültem, én még soha nem kaptam így a távolból, ismeretlenül csomagot!
Mindenképp viszonozni akartam a kedvességét valami saját készítésű dologgal, csak hát néhány esemény közbeszólt, pár hónapig semmit se alkottam. Aztán nemrég feltettem neki pár bugyuta kérdést, hogy képet kapjak az ízléséről és a válaszai ezt a rajzot ihlették. Több szempontból is kísérlet volt ez, egyrészt még nem rajzoltam úgy senkinek személyreszólót, hogy ne ismerném személyesen, másrészt pedig piros pasztellpapírra dolgoztam, így a radírnak is nagy szerep jutott a kép alakításában.
Most már csak az van hátra, hogy valamilyen bonyolult úton-módon el is jusson hozzá. Mivel azonban ez nem lesz egyszerű mutatvány, biztos ami biztos, megmutattam neki a képet... :)

6 megjegyzés:

orsolya vanessza kiss írta...

Gyönyörű színei vannak...

és a kék csupor.. nem is látszik, hogy rajzolva van!

Kriszta írta...

Köszönöm Vanessza :)
Pedig a bögrét sokkal könnyebb volt rajzolni, mint a hagymákat! :)

Euthymia írta...

mmmmh, ez olyan vidám dolog ám, megköszönni sem lehet rendesen!!! :) :)
azért köszönöm ám!!!

Kriszta írta...

Nagyon szívesen :))

Cserke írta...

Végre új kép!
Nagyon szép lett:)

Kriszta írta...

Igen, most kicsit megint beindultam :)
Köszi szépen!