Oldalak

2008. december 8., hétfő

Tea és a labda

Nagyon szeretem a mindenkori kutyánkat lerajzolni :) Nekünk mindig irtó aranyos kutyánk van és igazából végigkuncogom a rajzolást, szóval jó móka az egész. Tea egy igazi ördögfióka, ennek megfelelően lerajzolni se egy leányálom. Kb. ötmilliószor változtatott testhelyzetet 1 perc alatt, én meg ugráltam le az ágyról, fel az ágyra, jobbra, balra, guggolásból fel, aztán békaugrás, törzshajlítás stb..... A labdáját folyton legurította, mert hát minek vagyok én ott, ha nem azért, hogy játsszak vele, így hát hol a labdát fogtam a kezemben, hol a ceruzát.

Szóval ilyen Tea, amikor labdát csócsál:

Tea labdával (2008)

.

9 megjegyzés:

Huszár Boglárka - Bogart írta...

Az elevensége ellenére nagyon jól sikerült róla a rajz. :))

Névtelen írta...

Nagyon király!

Kriszta írta...

Köszönöm :))

konok írta...

nem is tudtam, hogy van kutyád:)

Kriszta írta...

Hát igazából a szülői házban él a kutyi, de most én is, így mondhatjuk, hogy van kutyám :))

Névtelen írta...

De jó lett:))
Nem mintha meglepne.

Kriszta írta...

Köszi Cserke :)

Frazon Zsófi írta...

jajj, ez a tea, ez nagyon helyes egyjószág! nem tudom, ez kompatibilis a teás csokival?
:)

Kriszta írta...

Inkább valami tudatalatti hatással lehet rám, ahogy állandóan mondogatom neki, hogy Tea! Lehet, hogy azóta vagyok rákattanva a teás csokira??