Anaisz kitalált egy jó kis játékot az alkotó blogolók számára.
Nekem egyből a csillár színei és hangulata mozgatták meg a fantáziámat, így erre asszociálva rajzoltam meg ezt a képet:
Hímző hölgy (2009)
(Ez már egy javított változat)
Szerintem jó móka :)
9 megjegyzés:
Zsuzsi
írta...
Nagyon ügyes vagy! Egyre több meglepetést tartogatsz :) Én fejből sosem tudtam rajzolni :(
Köszi Zsuzsi :) Ó, azért nem teljesen fejből ment. Csináltam egy fotót magamról, ahogy szoknyában ülök és "varrok". Mivel te ismersz, tudod hogy mennyi fantáziára volt szükség a végeredményhez... :))
Bocsi, hogy beleszólok, de engem szavar a szerkesztése. Az egy dolog, hogy a hölgyet középreszerkesztetted, de ebben az esetben nem szabadna felénk nézni. Ugyanis kézimunkázik, s ilyenkor a hölgyek inkább az ablak felé fordulva dolgoznak. Felkészültem arra is, hogy azt mondod, hogy két ablak van, akkor viszont rosszabb, mert az ablak világító funkciója, "rajza" se a hölgyön, se a padlón nem érzékelhető. A leg- és legcsodálatosabb fények, mindig az ablakból jönnek, akkor is ha festesz, akkor is ha fotózik valaki. A Te stílusod, ecsetkezelésed, rettentően kívánná, hogy a fény, mint második ecset sokkal több szerepet kapjon. Legtöbbször elég is, mégha a "modell" nem is csinál semmi! Nézd meg ezt a fotót légyszi! http://signsoundlight.blogspot.com/2009/08/with-or-without-you.html Ilyen súroló és élfényekre gondoltam a Te képednél is!
Nyugodtan beleszólhatsz, bárki véleményét meghallgatom :) Értem, hogy mire gondolsz és igazad is van, sőt utólag én is gondoltam rá, hogy élesebb kontrasztokat kellett volna alkalmazni. Bár ahogy korábban írtam is, egy saját fotó volt segítségemre, melyen szintén hasonló fények voltak. Őszintén szólva az ablakkal még mindig nem vagyok kibékülve, a rajz azóta is ott díszlik az állványon, hátha javítgatok még rajta...
9 megjegyzés:
Nagyon ügyes vagy! Egyre több meglepetést tartogatsz :)
Én fejből sosem tudtam rajzolni :(
Köszi Zsuzsi :)
Ó, azért nem teljesen fejből ment. Csináltam egy fotót magamról, ahogy szoknyában ülök és "varrok". Mivel te ismersz, tudod hogy mennyi fantáziára volt szükség a végeredményhez... :))
Egyébként, ahogy a képet néztem, volt egy olyan gondolatom, hogy az anyukádra hasonlít fiatal korában...
Képzeld, én ugyanezt gondoltam! De főleg a vázlat alapján, amit cerkával rajzoltam. Azon méginkább hasonlít. A tudatalatti... :))
Ez nagyon jó, nekem miért nincs fantáziám ilyenekre? jó, festeni, rajzolni sem tudok :) hihi
Biztos lenne fantáziád, csak meg kell mozgatni :)
Bocsi, hogy beleszólok, de engem szavar a szerkesztése. Az egy dolog, hogy a hölgyet középreszerkesztetted, de ebben az esetben nem szabadna felénk nézni. Ugyanis kézimunkázik, s ilyenkor a hölgyek inkább az ablak felé fordulva dolgoznak. Felkészültem arra is, hogy azt mondod, hogy két ablak van, akkor viszont rosszabb, mert az ablak világító funkciója, "rajza" se a hölgyön, se a padlón nem érzékelhető. A leg- és legcsodálatosabb fények, mindig az ablakból jönnek, akkor is ha festesz, akkor is ha fotózik valaki. A Te stílusod, ecsetkezelésed, rettentően kívánná, hogy a fény, mint második ecset sokkal több szerepet kapjon. Legtöbbször elég is, mégha a "modell" nem is csinál semmi!
Nézd meg ezt a fotót légyszi!
http://signsoundlight.blogspot.com/2009/08/with-or-without-you.html
Ilyen súroló és élfényekre gondoltam a Te képednél is!
Nyugodtan beleszólhatsz, bárki véleményét meghallgatom :)
Értem, hogy mire gondolsz és igazad is van, sőt utólag én is gondoltam rá, hogy élesebb kontrasztokat kellett volna alkalmazni. Bár ahogy korábban írtam is, egy saját fotó volt segítségemre, melyen szintén hasonló fények voltak. Őszintén szólva az ablakkal még mindig nem vagyok kibékülve, a rajz azóta is ott díszlik az állványon, hátha javítgatok még rajta...
E-mail!
Megjegyzés küldése